lauantaina, maaliskuuta 14, 2009

Verhoversioinen
Olen taas kerran raahannut kirppisreissulta täkin kotiin. Oli niin ihanat värit ja hyvä kunto ja halpa. Eihän sitä voinut olla ostamatta.
Tässä nyt omasta mielestäni kivat verhot. Vanha kirjailtu liina oli osittain rikki ja muutamalla tahralla varustettu. Tein verhot melkein heti muuton jälkeen, mutta en ole saanut aikaiseksi jatkaa projektia. Moni ikkuna vielä kaipaa verhoja. Väliaikaisia virityksiä on alistuttu katsomaan.



Mikä siinä onkin, etten tunnu saavan valmista? Monia juttuja olen sisustukseen liittyen suunnitellut. Suunnitelma ehtii yleensä muuttua moneen kertaan ennen toteutusta.
Lapset on taas kipeitä. Korvatulehdus, yskää ja kuumetta toisella ja toinen pelkästään yskässä ja kuumeessa. Ei jaksais hoitaa ketään muuta kun itteensä.
Oli ihana asia, että ystävä kallis tuli eilen kylään. Valvoimme vahingossa puoli neljään, kun oli niin mukava jutella kaikesta.
Toisinaan kuvittelen, että minulla ei edes ole pahemmin ystäviä. Olen vaan kotona lasten kanssa, eikä kukaan edes muista minun olemassaoloa. Olematon olen. Eilen se ajatus häipyi mielestä oikein ryminällä! Ystävä tuli juuri kun kovasti kaipasin turvaa ja tukea.

1 kommentti:

  1. Mahtavat värit täkissä. Mulla on järkyttävä täkkihulluus, mutta näinä päivinä en oo sattunut kirppiksillä täkkeihin enää törmäämään. Joku taitaa viedä ne heti päältä.

    VastaaPoista