lauantaina, helmikuuta 16, 2013

Vaihtelevaa

Olen ajautunut kummallisesti tekemään mitä omituisempia hommia. Osaan olen opiskellutkin, luulen siis osaavani. Mutta osa ns. työtehtävistä on sellaisia, mihin vaan solahdan suuren suuni ansiosta/takia.

Esimerkkejä:

  Nettisivujen teko eräälle seuralle. (Vihaan melkein kaikkea tietotekniikan kanssa sähläämistä. En osaa. Saan koneet sekaisin tahtomattani.)

  Logon suunnittelu samaiselle seuralle. (Hauska homma, olivat tyytyväisiä. Käytin tusseja ja paperia, en tietokonetta.)

  Valokuvaajan homma survival-koulutuksessa. (Omaksi iloksi olen kuvannut. Räpsin vaan. Ei minulla todellista tietoa ole mistään aukoista tai valotuksista.)

  Nyt alkaa kokin pesti. Olenhan minä toki ruokaa laittanut, mutta en yli 20 hengelle kerrallaan. Yksin. 


Laskut vaan on pakko maksaa, vaikka miten paljon mielummin hengailisin koirien kanssa vaikkapa metsässä.

Kuka grillaa?
    

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti